Drepturile Beneficiarului conform Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Dreptul la Remediere: In cazul in care serviciile de instalare a echipamentelor de aer conditionat prezinta neconformitati, beneficiarul are dreptul de a solicita remedierea acestora fara niciun cost suplimentar, conform art. 9 din Legea nr. 449/2003.
Dreptul la Inlocuire: Daca remedierea nu este posibila intr-un termen rezonabil sau fara inconveniente semnificative pentru beneficiar, acesta are dreptul de a solicita inlocuirea echipamentului sau restituirea unei parti din pret, conform art. 11 din Legea nr. 449/2003.
Termenul de Garantie: Perioada de garantie oferita prin prezentul certificat este in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 449/2003. Garantia legala de conformitate este de 24 de luni de la data achizitiei si/sau instalarii echipamentului, in cazul in care beneficiarul este consumator (persoana fizica).
Dreptul de a Denunta Contractul: Beneficiarul are dreptul de a denunta unilateral contractul de prestari servicii in termen de 14 zile de la incheierea acestuia, fara a invoca vreun motiv si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 si 14 din OUG nr. 34/2014.
Serviciile Post-Garantie: Dupa expirarea perioadei de garantie, SC Lagomtech Systems SRL poate oferi servicii de intretinere si reparatii contra cost, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Contact si Plangeri: Pentru orice probleme legate de garantie sau alte servicii, beneficiarul poate contacta SC Lagomtech Systems SRL la telefon 0732 583 727 sau email office@aerplus.ro. In cazul nerezolvarii amiabile a problemelor, beneficiarul se poate adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Produsele achizitionate de la Lagomtech Systems beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele cu certificat de garantie emis de Lagomtech Systems:
Pentru a beneficia de service in perioada de garantie este necesara respectarea conditiilor de garantie inscrise pe certificatul de garantie. Certificatul il vei primi in original, impreuna cu factura fiscala a echipamentului, intr-un plic transparent lipit pe primul colet al expediei.
Produsele cu certificat de garantie emis de producator:
Pentru o parte dintre produsele vandute de catre Lagomtech Systems vei primi certificat de garantie emis de catre producator sau distribuitorul echipamentului. Pe acesta il poti gasi in cutia produsului sau lipit pe exteriorul acesteia.
In cazul in care produsele se defecteaza in perioada de garantie, reparatia se va face doar in reteaua de service-uri autorizate ale producatorului / distribuitorului.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestuia.
Procedura de Reclamatie
In cazul unei defectiuni, beneficiarul trebuie sa notifice SC Lagomtech Systems SRL la numarul de telefon 0732 583 727 sau prin email la office@aerplus.ro
Notificarea trebuie sa includa o descriere detaliata a problemei si copia acestui certificat de garantie.
SC Lagomtech Systems SRL va efectua o inspectie a echipamentului pentru a determina cauza defectiunii si va comunica beneficiarului cu privire la solutia propusa.
Alte Conditii
Nu fac obiectul garantiei:
- Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.
- Etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
- Produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, etc.)
- Setari si instalari incorecte
- Surse de tensiune defecte
- Prize fara impamantare
- Patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
- Interventia mecanica asupra produselor
- Conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor
- Garantia se aplica numai in cazul in care beneficiarul respecta toate instructiunile de utilizare si intretinere furnizate de producator si de instalator.
- Orice interventie sau reparatie efectuata de persoane neautorizate duce la anularea garantiei.